Co i jak będzie oceniane: |
||||
KRYTERIA |
poziom podstawowy – 1 p. |
poziom rozwijający – 2 p. |
poziom zaawansowany – 3 p. |
poziom wzorcowy – 4 p. |
Wartość merytoryczna informacji |
Mała ilość informacji istotnych dla tematu. |
Temat zrealizowany pobieżnie, zdarzają się błędy rzeczowe. |
Zebrano wystarczającą ilość informacji, brak błędów w treści. |
Temat opracowany w sposób bezbłędny i wyczerpujący. |
Estetyka, pomysłowość wykonania pracy |
Praca mało estetyczna. Wiadomości podane w sposób chaotyczny. |
W pracy występują elementy graficzne, animacje, ale brak przejrzystości i uporządkowania treści. Przedstawienie tematu mało interesujące. |
Praca estetyczna, teksty poprawnie sformatowane. Informacje podane w logiczny, uporządkowany sposób. Odpowiednio dobrane elementy graficzne. |
Wzorowa estetyka, występują elementy własnej twórczości. Temat przedstawiony w sposób bardzo interesujący i kreatywny. |
Umiejętność współpracy |
Brak współpracy, praca wykonana indywidualnie. |
Nad tematem pracuje tylko część grupy. |
Dobra organizacja pracy, występuje współdziałanie między członkami grupy. |
Duże zaangażowanie i doskonała współpraca całej grupy. |
Prezentacja pracy na forum klasy |
Prezentacja mało ciekawa, brak przygotowania uczniów. |
Prezentacja na forum klasy słabo przygotowana, niepewność osoby prezentującej. |
Prezentacja ciekawa, dobre przygotowanie ze strony uczniów. |
Prezentacja bardzo dobrze przygotowana, interesująca dla słuchaczy, spójność wypowiedzi uczniów z zawartością . |
Sposób oceny:
|
|
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com