Co i jak będzie oceniane:

KRYTERIA

poziom podstawowy – 1 p.

poziom rozwijający –

2 p.

poziom zaawansowany – 3 p.

poziom wzorcowy –

4 p.

Wartość merytoryczna informacji

Mała ilość informacji istotnych dla tematu.

Temat zrealizowany pobieżnie, zdarzają się błędy rzeczowe.

Zebrano wystarczającą ilość informacji, brak błędów w treści.

Temat opracowany w sposób bezbłędny i wyczerpujący.

Estetyka, pomysłowość wykonania pracy

Praca mało estetyczna. Wiadomości podane w sposób chaotyczny.

W pracy występują elementy graficzne, animacje, ale brak przejrzystości i uporządkowania treści. Przedstawienie tematu mało interesujące.

Praca estetyczna, teksty poprawnie sformatowane. Informacje podane w logiczny, uporządkowany sposób. Odpowiednio dobrane elementy graficzne.

Wzorowa estetyka, występują elementy własnej twórczości. Temat przedstawiony w sposób bardzo interesujący i kreatywny.

Umiejętność współpracy
w grupie

Brak współpracy, praca wykonana indywidualnie.

Nad tematem pracuje tylko część grupy.

Dobra organizacja pracy, występuje współdziałanie między członkami grupy.

Duże zaangażowanie i doskonała współpraca całej grupy.

Prezentacja pracy na forum klasy

Prezentacja mało ciekawa, brak przygotowania uczniów.

Prezentacja na forum klasy słabo przygotowana, niepewność osoby prezentującej.

Prezentacja ciekawa, dobre przygotowanie ze strony uczniów.

Prezentacja bardzo dobrze przygotowana, interesująca dla słuchaczy, spójność wypowiedzi uczniów z zawartością .



Sposób oceny:

 

Liczba punktów

Ocena

16

celujący

14 - 15

bardzo dobry

11 - 13

dobry

8 - 10

dostateczny

5 - 7

dopuszczający

0 - 4

niedostateczny